SELAMAT DATANG KE D'Beauty Ladies Station JOM CHANTIKS !! LAKUKANNYA SENDIRI BILA-BILA MASA DI MANA JUA

Monday 15 September 2014

KELAS MAKEUP PERCUMA



Anda berminat untuk sertai kelas makeup tetapi yuran yang dikenakan terlalu mahal  ??
Anda ada bercita-cita untuk menceburkan diri dalam bidang persolekkan ?
Anda ingin mencari peluang pendapatan dalam bidang kecantikan ? 

ISTIMEWA UNTUK PELAWAT BLOG INI. ANDA BERPELUANG UNTUK MENDAPATKAN KELAS MAKEUP SECARA PERCUMA . ALATAN MAKEUP DISEDIAKAN . TIADA CAS TERSEMBUNYI . KAMI MEMBANTU PADA YG KURANG BERKEMAMPUAN UNTUK MENYERTAI KELAS MAKEUP YG BERKOS TINGGI . 

Yang penting anda BERMINAT UNTUK BELAJAR.

Personal Coaching juga disediakan . 

Ilmu yg saya ada , saya akan kongsikan bersama anda , prinsip Go Give sangat kuat dalam diri saya . memberi ilmu tanpa mengharapkan sebarang balasan . Sekaligus dapat memantapkan lagi skill yang saya ada apabila ilmu di kongsikan kepada orang lain . 

Berminat ? sila E-mail atau Whatsapp saya .
*Rujuk di bahagian Profile





No comments:

Post a Comment